Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

NIE DOSTAŁEM E-MAILA Z LINKIEM DO PŁATNOŚCI

Bardzo prosimy o sprawdzenie swoich skrzynek oraz folderów SPAM, do których wiadomość mogła omyłkowo trafić. Jeśli nie możecie odnaleźć e-maila to proponujemy dokonać rejestracji ponownie. Usuniemy powielone zapisy.

DOKONAŁEM(-AM) PRZELEWU WCZORAJ W NOCY JESZCZE PRZED ZMIANĄ STAWKI OPŁATY STARTOWEJ, CZEMU NIE MAM POTWIERDZONEJ REJESTRACJI?

Wiążąca dla nas jest jedynie data księgowania środków na naszym koncie na podstawie której system odnotowuje płatności. Data wykonania przelewu nie jest podstawą do odnotowywania płatności w systemie rejestracji.

Polecamy przede wszystkim korzystanie z formularza płatności elektronicznych.

KIEDY I GDZIE BĘDZIE MOŻNA ZAPISAĆ DZIECI NA BIEGI?

Zgłoszenia do Biegów dla Dzieci odbywać się będą poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.run-torun.pl, zakładka „Biegi dla Dzieci – Rejestracja” od 1 lutego 2017 roku. Obowiązuje limit do 500 dzieci.

Zarejestrowałem się, ale na liście startowej nie ma mojego nazwiska?

W takim wypadku prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@run-torun.pl.

Co zrobić, jeśli dokonałem(-am) płatność, a wciąż nie zostałem(-am) wpisana na listę osób, które dokonały opłaty startowej?

Jeśli dokonałeś(-aś) wpłaty, a pomimo tego nadal nie zostałeś wpisany na listę osób, które dokonały opłaty startowej, skontaktuj się z Organizatorem pod adresem: kontakt@run-torun.pl.

Czy listy startowe są ograniczone?

W chwili obecnej Organizator przewidział limitu uczestników na dystansie 10 km: 2000 osób oraz na 5 km: 500 osób. Organizator na miesiąc przed imprezą może zmienić limit liczby uczestników.